mardi, janvier 23, 2007

art journal - week 3

week 3?
yessss!
en anglais si vous plaît!
(ben oui moman et popa tenait à ce que je sois bilingue ils m'ont élevé dans les 2 langues! et un jour on est déménagé dans la région de montréal et l'anglais en a pris un coup! oups!)
so!
this week prompt is "i am"
so here is my "i am" statement...predictible?
yep...
je suis en amour...

pis cette chanson de Beck me fait craquer!! elle est sur repeat sur mon ipod....

7 commentaires:

valerie a dit...

love it it's absolutley gorgeous

Emily Falconbridge a dit...

awww! love is a wonderful thing! and so is your card!!

jess a dit...

LOVE YOUR CARD!!!
J'adore la photo!!

Unknown a dit...

Just beautiful :)

Nathalie Kalbach a dit...

Such a wonderful card- I so love this!

Gigi a dit...

love the card! you have such a great style.....also took a peek at your other layouts on the sidebar...amazing stuff!!!

Di a dit...

What a great card